“Sinema nasıl çağın dili ise sosyal medya da çağın yalnızlık modülüdür.”
“Post-modern insan fark yaratmak için yaşamaktadır ancak önemli olan bir farkındalık yaratmak olmalıdır.”
“Labirentsel bölmeden ancak değer yargıları kırılarak çıkılabilir. Bu nedenle labirent, satranç gibi beklemeye tahammül göstermez.”
“Şu ya da bu filmi izlememiz toplum mühendislerinin teoride veya pratikte hiçbir şekilde ilgisini çekmez. Toplum mühendisleri kolektif eğilimlerin doğuracağı sonuçlarla ilgilenirler.”
“Bu kitapta belirttiğimiz üzere, benzerliğin algılama açısından zorlu bir süreci barındırdığını biliyoruz.”
Anıl Öztürk, ‘Sinemada Anlam Arayışı’ serisini, ilki kadar çarpıcı tespitler içeren ikinci cildiyle noktalıyor…